divendres, 12 de febrer del 2010
divendres, 5 de febrer del 2010
Arribarà un dia que sabràs i entendràs moltes coses, però serà massa tard, perquè tota la vida haurà estat decidida en una època en què no sabies res.
Publicat per Santi a 22:17 0 comentaris
Etiquetes de comentaris: lletres
divendres, 8 de gener del 2010
ignocens
M'havien parlat d'un que diu sinocsi (no sé si ho diu amb c o amb g....) en comptes de sinopsi... però el que vaig veure diumenge passat ho supera:
quan vaig fer la foto només em vaig fixar en ignocens... ignocen de mi! (vist a El Ingenio)
Publicat per Santi a 18:01 0 comentaris
dijous, 31 de desembre del 2009
Vic Chesnutt (1964-2009)
Anys després vaig saber que havia tingut un accident als divuit anys i des de llavors anava en una cadira de rodes. El dia de nadal va morir després d'una sobredosi de calmants.
A «Debriefing», una de les cançons de North Star Deserter (2007) canta:
--------When I stop breathing,
--------My poor old heart finally gives out
--------I will spend eternity
--------Debriefing, debriefing, debriefing, debriefing.
«Quan deixi de respirar / i el meu pobre i vell cor ho deixi córrer / em passaré tota l’eternitat / fent preguntes, fent preguntes, fent preguntes».
Publicat per Santi a 1:29 0 comentaris
Etiquetes de comentaris: notes
dijous, 17 de desembre del 2009
Albert Ràfols-Casamada
Aquesta matinada ha mort Albert Ràfols-Casamada
LA COLOR ROJA DEL SOL
La color roja del cel
la portem en la mirada;
quan érem enmig del camp
una flor hem arrencada.
Sobre els rostolls caminem
com sobre catifa clara,
millor encara, que sentim
com s'esquinça a cada passa,
amb un cruixir de somrís
i una dolça sotragada.
La calor roja del cel
es va tornant més daurada:
com si anés naixent de tu,
com si et brollés de la cara.

(blau)
damunt el blau
-------------o dins el blau
o encara darrere
----------------------el blau
apareixen les figures
-----------------------signes o estrelles
la ratlla que separa
-------------l'alè que uneix
i el color s'accentua
-------------que hi hagi
-----------------------diu Miró
una gran contundència
-----------------------de color
i es mouen les ones del blau
-----------------damunt la tela
Publicat per Santi a 15:50 0 comentaris
dilluns, 14 de desembre del 2009
dissabte, 24 d’octubre del 2009
O bé ens aburgesem o bé ens suicidem

Publicat per Santi a 20:01 0 comentaris
Etiquetes de comentaris: lletres

