dimecres, 25 de febrer del 2009

Political world

Una cançó és com un somni, i tu proves de fer-lo real. Són com països desconeguts en què has d'entrar. Una cançó la pots escriure en qualsevol lloc, anant amb tren, amb vaixell, cavalcant...el moviment ajuda. de vegades, gent amb un gran talent per escriure cançons no n'escriu cap perquè no es mou. Jo no em vaig moure en cap d'aquelles cançons, almenys no pas exteriorment. tot i així, les vaig escriure totes com si estigués en moviment. De vegades, les coses que veus i sents al teu defora poden influir en una cançó. És possible que la cançó Political World la provoquessin esdeveniments del moment.

Cròniques. Bob Dylan

We live in a political world,
Love don't have any place.
We're living in times where men commit crimes
And crime don't have a face...

3 comentaris:

La Intransigent ha dit...

ohhhh
Ja no he pogut escriure el primer missatge!

Recordo perfectament quan vaig llegir aquest fragment de les Cròniques de Bob Dylan. La idea de moviment està molt ben trobada...
La veritat és que després de llegir el llibre em va començar a caure una mica malament Dylan. Suposo que és perquè es mostra humà, amb les seves contradiccions, i els mites els tenim a dins al cap com a ésser supra-humans o algo així.

El concert d'ahir va estar molt bé. Llàstima. A veure si a la propera us en reservo un parell d'entrades :-)

Santi ha dit...

Si que és el primer missatge. L'altre el vaig fer jo provant si funcionava!

A mi em va passar el contrari que a tu amb el llibre. Vaig trobar que era una persona normal amb contradiccions, manies,...però gens pedant. M'agrada com parla d'altres músics, amb respecte i admiració en alguns casos.

Has trobat malament algun concert del Roger Mas? :-)

La Intransigent ha dit...

Quina pregunta més bona... Ara que ho dius, només un. Me'n vaig anar fins a Reus i va ser un concert nefast, però la culpa no era seva, sinó dels aparells so. No se sentia res!

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

Quimera - Design by Dzelque Blogger Templates 2008